ZF 24

Complexul hotelier Caro şi-a majorat afacerile cu 25%. „A fost cel mai bun an de după criză“

În 2013 acţionarii Caro Hotels au inaugurat un spa şi un centru fitness pe 2.400 de metri pătraţi în cadrul complexului

În 2013 acţionarii Caro Hotels au inaugurat un spa şi un centru fitness pe 2.400 de metri pătraţi în cadrul complexului

Autor: Mirabela Tiron

24.01.2015, 14:28 427
Complexul Caro Hotels de pe strada Barbu Văcărescu, în zona de nord a Bucureştiului, a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu circa 25%, până la 18,5 mi­lioane de lei (circa 4 mi­lioane de euro), po­trivit lui Octavian Lazăr, acţio­narul majoritar al complexului hotelier şi calculelor ZF.
 
Prognoza iniţială de creştere de doar o cifră a fost depăşită.
 
„2014 a fost cel mai bun an de după criză. Complexul hotelier a avut un grad de ocupare de aproape 70%. A crescut şi numă­rul camerelor ocupate pe weekend da­torită centrului spa şi de fitness Club Moving. Ne-a aju­tat mult şi mallul Promenada de lângă noi, pentru că acum clienţii au ce face şi în zona de nord“, a declarat pentru ZF Octavian Lazăr.
 
În 2013, complexul hotelier a avut o cifră de afaceri de 14,8 milioane de lei (3,4 milioane de euro), în creştere cu 7% în lei faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Atunci a fost inaugurat un spa şi un centru fitness pe 2.400 de metri pătraţi. „Pentru acest an am estimat o creştere cu 7% a cifrei de afaceri“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO