ZF 24

Cora Drive va fi lansat în primele zile din decembrie. Acum este în probe şi a avut 5.000 de utilizatori

Cora Drive va fi lansat în primele zile din decembrie....
29.10.2013, 16:03 9736

Retailerul franco-belgian Cora, prezent pe piaţa locală cu un lanţ de 12 hipermarketuri, va lansa oficial în România la începutul lunii decembrie proiectul coradrive.ro care va permite clientului să îşi facă cumpărăturile online şi apoi să meargă la magazin doar să ridice coletul gata pregătit pentru el.

“În prezent proiectul este în teste şi a avut deja 5.000 de utilizatori. Oficial va fi lansat în primele zile din decembrie, urmând a avea o comandă minimă de 50 de lei”, spun surse apropiate companiei.

ZF Digital '13: tendinţe pe piaţa de e-retail din România

Potrivit proiectului, cumpărăturile vor fi realizate online şi recuperate din magazin la ora stabilită de către client. Acesta din urmă va putea alege şi magazinul de unde vrea să le ridice. Cea mai mare parte a produselor ce vor putea fi achiziţionate online sunt alimentare.

Acest model de shopping este deja implementat de Cora în Franţa şi de alţi retaileri pe pieţele aflate la vest de România. Potrivit site-ului coradrive.fr produsele achiziţionate online au acelaşi preţ ca în magazin, nu trebuie să se plătească niciun cost suplimentar pentru împachetarea produselor, iar timpul necesar cumpărăturilor se reduce puternic, astfel încât mai sunt necesare doar cinci minute pentru ridicarea coletului.

Primul pas în segmentul online a fost realizat de pe piaţa locală de către Metro Cash&Carry, retailerul care a început practic să scrie istoria comerţului local în 1996. Germanii au testat această piaţă cu proiectul Metro Office Direct, lansat la începutul lui 2012. Acesta se adresează însă strict companiilor în contextul în care Metro este un jucător de cash&carry şi principalii clienţi ai comerciantului sunt persoanele juridice. Metro Office Direct a fost construit ca un magazin online dedicat produselor de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol. Oficialii Metro spun că pe lista de priorităţi a companiei în acest an se numără dezvoltarea e-commerce-ului.

Carrefour a deschis la rândul său în acest an un magazin online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO