Zsolt Kovacs si Oana Laslo, managerii care au preluat lainceputul acestui an conducerea producatorilor de lactate Covalactsi Primulact, controlate de fondul american de investitiiSigmaBleyzer, sustin ca principala problema cu care s-au confruntatin 2009 a fost faptul ca preturile produse finite au scazut maimult decat cele ale materiilor prime. Acest lucru s-a intamplat pefondul promotiiilor agresive practice de majoritatea producatorilordin industria lactatelor.
"Au fost promotii care in alte vremuri nu s-ar fi facut si carenu as vrea sa se repete anul viitor. Nu cred ca mai sunt resursesuficiente pentru a se repeta ceea ce s-a intamplat in varaaceasta(n.red.-in ceea ce priveste promotiile)", a afirmat ZsoltKovacs, vicepresedinte executiv operational al Covalact.
Reprezentantul companiei a adaugat ca producatorul de lactate aoperat deja o majorare de pret de 5-6% la nivel de companie fata depreturile practicate in aceasta vara. "Nu intentionam sa facem altemajorari de pret in prima parte a anului viitor, dar acest lucru vadepinde si de evolutia pretului materie prime", a completatmanagerul companiei.
Grupul de companii detinut in industria locala a lactatelor defondul de investitii SigmaBleyzer, format din Covalact siPrimulact, a rulat anul trecut afaceri consolidate de 115 mil. lei(31,2 mil. euro).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels