ZF 24

Cum arată Pasajul Pipera, la doar câteva zile distanţă de inaugurare. Galerie FOTO

Vezi aici cum arată Pasajul Pipera, la doar câteva zile distanţă de inaugurare. Galerie FOTO

Cum arată Pasajul Pipera, la doar câteva zile distanţă de inaugurare

Autor: Andreea Mioara Neferu

24.04.2012, 14:51 11078

Pasajul Pipera va fi deschis circulaţiei "în câteva zile", potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu.

"Nu ne împiedică nimic să dăm drumul la pasaj, decât să terminăm localele (străzile adiacente - n.red.). Era o nebunie să dăm drumul la circulaţie, să se producă conflict de circulaţie pe Caramfil (bulevardul Nicolae Caramfil - n.red), la coborârea de pe pod. Iarăşi, cei care veneau dinspre Barbu Văcărescu nu puteau să facă dreapta să intre pe Şoseaua Pipera", a spus Oprescu.

Oprescu a mai afirmat că pe Pasaj vor circula zilnic 48.000 de autovehicule.

Lucrările la Pasajul Pipera, care constau în supralărgirea şoselei Pipera şi supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu şi a Căii Floreasca, sunt în principiu finalizate, în prezent mai realizându-se lucrări doar la nivelul solului.

Pasajul Pipera va avea o lungime de circa 470 de metri, iar incluzând şi supralărgirea de pe şoseaua Pipera, lungimea totală va fi de aproape 1,5 kilometri.

Sub pasaj vor exista circa 200 de locuri de parcare, iar lucrarea are o durată normată de viaţă de 100 de ani, a declarat Mădălin Dumitru, director general al Direcţiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti.

Valoarea totală a lucrărilor pentru pasaj se ridică la circa 140 de milioane de lei (circa 33 de milioane de euro), iar construcţia a început în octombrie 2010. Firma care a realizat pasajul este PA&CO International, care este controlată de omul de afaceri Costel Căşuneanu.

Proiectul va asigura accesul dinspre viitoarea autostradă A3 către Capitală, împreună cu şoselele paralele Fabrica de Glucoză şi Dimitrie Pompeiu.

Supralărgirea Şoselei Pipera s-a făcut de la două la şase benzi.

Întrebat de ZF de ce nu există rampe de intrare şi de pe bulevardele perpendiculare precum Calea Floreasca, Dumitru a răspuns scurt: "pentru a se evita conflictele de circulaţie".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO