ZF 24

"Degeaba aduci lumea in mall ca magazinele oricum o duc prost: Cum poate costa o camasa in Bucuresti de doua ori mai mult ca in New York?"

"Degeaba aduci lumea in mall ca magazinele oricum o duc prost: Cum poate costa o camasa in Bucuresti de doua ori mai mult ca in New York?"
23.02.2010, 18:47 182

Shimon Galon, directorul dezvoltatorului imobiliar GTC, caredetine trei malluri in Romania sub brandul Galleria, in oraseleSuceava, Buzau si Piatra Neamt, spune ca din piata de retaillipseste la ora actuala tocmai cumparatorul, "femeia cu zambetul pebuze cu plasele in mana", iar pentru acest lucru principaliivinovati sunt "la Cotroceni sau Casa Alba" sau in randulcomerciantilor.

"Intr-unul dintre mallurile noastre aducem 140.000 de oamenilunar. Organizam evenimente, astfel ca fiecare locuitor trece odata si jumatate prin mall. Cu toate acestea, magazinele o ducfoarte prost. Marea provocare este sa ii facem pe oameni sacumpere, daca au bani, dar asta este in primul randresponsabilitatea retailerilor. Cum este posibil ca pretul uneicamasi in Bucuresti sa fie de doua ori mai mare decat in New York,pentru aceeasi camasa, aceeasi firma? Nu sunt retailer, nu stiu catcosta sa o produci, dar ceva nu e in regula", a declarat Galon incadrul unui semninar pe teme de retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO