”România este prima piaţă în care rebrandingul presupune integrarea business-ului fix cu cel mobil“

Deutsche Telekom va opera în premieră în România cu un singur brand şi pe fix, şi pe mobil

4 aug 2014 Autor: Ioana Nita

România este prima ţară în care gigantul german Deutsche Telekom, care deţine operatorii Cosmote şi Romtelecom prin intermediul grecilor de la OTE, va îngloba sub un singur brand atât operaţiunile de comunicaţii fixe, cât şi operaţiunile de comunicaţii mobile, potrivit reprezentanţilor agenţiei de media GMP Group, care a câştigat  contractul pentru furnizarea serviciilor de creaţie pentru grupul format de cele două companii.

Trecerea la identitatea de brand germană vine la şase ani după ce Deutsche Tele­kom a cum­părat primul pachet de acţiuni la grupul elen OTE.

WikiZF: Profilul companiei Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A.

WikiZF: Profilul companiei Romtelecom S.A.

 

„Rebrandingul Rom­te­lecom şi Cosmote, care în urma fuziunii vor forma cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe piaţa din Ro­mâ­nia, este un proces complex. România este prima piaţă în care rebrandingul presupune integrarea business-ului fix cu cel mobil“, a declarat pentru ZF Felix Tătaru, unul dintre fondatorii şi preşedintele GMP Group.

Cosmote şi Romtelecom, care formează cel mai mare grup de operatori de comunicaţii din România, cu afaceri de aproape 1,1 miliarde de euro în 2013, vor trece în această toamnă la brandul „T“ al Deutsche Tele­kom, lansarea urmând să aibă loc în prima jumătate a lunii septembrie. Operaţiunea de rebranding nu va include însă şi celelalte firme din grup - Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucu­reşti, Next­Gen şi Telemobil, ale căror nume şi identitate comercială nu vor fi schimbate.

Serviciile de creaţie pentru operaţiunea de rebranding vor fi furnizate de GMP Group, iar serviciile de media au fost alocate agenţiei Media Investment, conform anunţului făcut de Cosmote şi Romtelecom.

Cele două agenţii au fost alese în urma unui proces lung şi complex de selecţie care a durat patru luni de zile şi la care au participat unele dintre cele mai mari agenţii de comunicare internaţionale. Va­loa­rea contractelor câştigate nu a fost făcută publică de către niciuna dintre părţile implicate. GMP Group, care anul trecut a avut afaceri de 6,65 milioane euro, a încheiat contractul cu Cosmote şi Romtelecom pentru o perioadă de doi ani, potrivit reprezentaţilor grupului telecom. GMP Group a fost de asemenea implicat şi în procesul de rebranding al Cos­mo­rom în Cosmote.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.08.2014

 
Cuvinte cheie:
deutsche telekom
, brand
, romania
, comunicatii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide