Directorul general al Amway România şi Bulgaria preia şi conducerea afacerii din Grecia

17 feb 2015 Autor: Corina Mirea

Ioana Enache, cea care conduce operaţiunile companiei de vânzări directe Amway România de trei ani şi gestionează linia de business a americanilor în Bulgaria de la jumătatea lui 2014, a preluat din acest an şi operaţiunile Amway pentru piaţa din Grecia. Astfel, ea va coordona per total, activitatea a circa 80.000 de reprezentanţi sau “întreprinzători privaţi” ai companiei.

Ioana Enache are o experienţă de peste 22 de ani în vânzări, marketing, comunicare, strategie şi managementul schimbării, lucrând de-a lungul carierei pentru companii precum GlaxoSmithKline (farma), A&D Pharma (farma) şi Petrom (petrol şi gaze).

Amway este o companie de vânzări directe care îşi vinde produsele prin reprezentanţi. Compania are în portofoliu produse de îngrijire personală, produse pentru îngrijirea locuinţei şi de nutriţie. 

Pentru anul trecut, Ioana Enache preciza că îşi bugetează afaceri de 82 milioane de lei pentru România, cu 8% peste nivelul din 2012, însă departe de nivelul din 2008, perioada de “glorie” a economiei locale. În 2008, businessul se situa la 132 milioane de lei, însă cifra de afaceri a Amway a intrat pe un trend descendent în criză, scăzând anual. Astfel, în 2013 declinul a fost de sub 4%.

În prezent, Amway operează pe 30 de pieţe din Europa, iar în  Grecia businessul s-a lansat încă din 1996. În prezent, în Grecia, Amway are peste 20.000 de reprezentanţi si mai mult de 400 de produse de frumuseţe, nutriţie, îngrijire personală şi pentru îngrijirea locuinţei.

 

 

 
Cuvinte cheie:
Amway
, management
, Ioana Enache
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide