UN START-UP PE ZI

Doi antreprenori au ajuns la 1 mil. lei cu un brand de haine pentru copii

13 sep 2015 Autor: Greta Bogdan

Kaufland este unul dintre principalii clienţi.
 
Marius şi Rodica Petrea au pornit cu 15.000 de euro un mic atelier un bu­siness în pro­duc­ţia de haine pen­tru nou-năs­cuţi şi co­pii şi au ajuns în pre­zent, la doi­spre­zece ani de la prima bluziţă lucrată, să spargă pragul de vânzări de un milion de lei. 
 
Primele produse ieşite din atelierul nostru au fost body-urile, elementul de rezistenţă fără de care nu se poate imagina garderoba niciunui bebeluş“, a spus Marius Petrea, administratorul firmei care operează brandul Iris Trade.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 07.09.2015

 
Cuvinte cheie:
haine
, brand
, copii
, antreprenori
, clienti
, kaufland
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide