ZF 24

Doi tineri din Bucureşti au investit 100.000 de euro într-o microberărie şi un brand care a ajuns în 20 de cluburi şi restaurante din trei oraşe

Echipamentele din microberăria Ground Zero situată în incinta unui restaurant vechi de la marginea Bucureştiului au costat 50.000 de euro.

Echipamentele din microberăria Ground Zero situată în incinta unui restaurant vechi de la marginea Bucureştiului au costat 50.000 de euro.

Autor: Maria Tufan

23.08.2015, 17:00 6569

Alin (26 de ani) şi Răzvan (33 de ani) Matache, doi absolvenţi ai Facultăţii de ştiinţe economice din Bucureşti, au pariat 100.000 euro pe o microberărie situată la margi­nea Capitalei şi au pus pe piaţa res­tau­ran­telor  berea arti­zanală en­gle­zeas­că  Ground Zero, care a ajuns deja în 20 de locuri din Bucureşti, Timişoara şi Iaşi.

„Am descoperit berile artizanale în urmă cu patru ani şi am fost extrem de surprinşi de câte lucruri poţi găsi într-un pahar de bere, de toate gusturile şi aromele care pot să încapă acolo“, a povestit Alin Matache, unicul asociat al businessului. Traseul „profesional“ al celor doi fraţi nu are nicio legătură cu profesia pentru care s-au pregătit. Alin este jucător profesionist de poker, iar Răzvan a devenit maestru berar după ce a învăţat meserie în Anglia.

„Dacă voiam să fac bere în casă, învăţam cum se face de pe Google. Dar pentru că era deja alt nivel, am urmat un curs în Anglia, Start-up Brewery se nu­meşte, conceput special pentru oame­nii care vor să facă bere. După achiziţionarea utilajelor a venit în România şi un berar din Anglia care a lucrat mai bine de 18 ani la Fullers, unul dintre cei mai mari producători de bere englezească, şi ne-a învăţat cum să facem primele tranşe de bere pe kitul nostru“, a explicat Răzvan, unicul angajat al firmei Matache Beraru’ SRL.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO