ZF 24

Ericsson: Anul viitor numărul de angajaţi din centrul de servicii va creşte cu 30-40%

Liam Coffey, directorul centrului de servicii globale (GSC) al Ericsson România: Vom continua să creştem, după ce în doi ani de zile echipa a crescut de peste două ori, de la 900 de oameni la 1.900. Probabil creşterea de anul viitor va fi de 30-40%.

Liam Coffey, directorul centrului de servicii globale (GSC) al Ericsson România: Vom continua să creştem, după ce în doi ani de zile echipa a crescut de peste două ori, de la 900 de oameni la 1.900. Probabil creşterea de anul viitor va fi de 30-40%.

Autor: Adrian Seceleanu

05.11.2014, 00:08 8946

Compania suedeză Ericsson, unul dintre cei mai mari furnizori de echipamente şi soft & servicii pentru operatorii de comunicaţii, îşi va majora numărul de angajaţi de la centrul global de servicii din Bucureşti cu cel puţin 30-40% de la aproximativ 1.900 în prezent.

„Vom continua să creştem, după ce în doi ani de zile echipa a crescut de peste două ori, de la 900 de oameni la 1.900. Probabil creşterea de anul viitor va fi de 30-40%“, a declarat Liam Coffey, directorul centrului de servicii globale (GSC) al Ericsson România în cadrul unei întâlniri cu media.

În 2007, când Ericsson a deschis centrul de servicii din Bucureşti, cea mai optimistă cifră privind numărul total de angajaţi vehiculată de suedezi era de 600 de persoane. Compania are patru centre de servicii la nivel global: în România, Mexic, India şi China.

„În prezent centrul din România oferă servicii pentru 34 de reţele de comunicaţii din Europa, Africa, Orientul Mijlociu şi America de Nord, care au 71 de milioane de clienţi“, a precizat Coffey.

El a adăugat că în ultimii doi ani numărul de clienţi deserviţi de la Bucureşti s-a dublat, ceea ce a antrenat şi creşterea numărului de angajaţi. Inginerii români analizează datele primite live de la sistemele de IT de la cei 34 de operatori şi intervin pentru remedierea sau prevenirea problemelor.

„Rolul inginerilor români este să analizeze datele şi să stabilească ce informaţii sunt relevante. Într-un moment putem avea şi un milion de alerte de la senzori, dar niciuna să nu fie relevantă. Echipa de aici filtrează aceste date“, a subliniat Giovanni Dalla-Vedova, Country Manager al Erics­son România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO