ZF 24

Exclusiv online - O masa la 10 lei, ultima tendinta creata de gigantii din fast-food. Aflati la ce restaurante fast-food puteti lua masa cu doar 10 lei

Exclusiv online - O masa la 10 lei, ultima tendinta creata de gigantii din fast-food. Aflati la ce restaurante fast-food puteti lua masa cu doar 10 lei
25.02.2010, 00:00 281

De mai mult de o luna pe principalele canale TV ruleazaspoturicu burgeri sarind sau cu tineri impartind copane sau aripi de pui.Reclamele anunta ultima moda- mancare fast-food la 10 lei.

Sumele investite in publicitate de gigantii McDonald's, KFC siBurger King, care au aplicat incepand din acest an reduceri de panala 35% de unele meniuri vandute vin dupa o perioada in care comandala restaurant a scazut substantial. Potrivit ultimului studiu alcompaniei de cercetare de piasa MEMRB in sectorul bunurilor de largconsum, aproape unul din doi romani (46%) a ramas fidel produselorpe care obisnuia sa le achizitioneze inainte de criza, insa a fostnevoit sa reduca volumele cumparate. mai mult de atat s-a remarcato orientare a clientilor catre produsele substituente mai ieftine.37% dintre cei chestionati de MEMRB au raspuns ca au cumparatproduse similare celor pe care obisnuiau anterior sa leachizitioneze, insa la un pret mai mic.

In acest context, cele trei companii au pus in aplicare acestepromotii, fie temporar fie ca un alt produs in gama totalavanduta.

McDonald's, care ruleaza afaceri de peste 100 mil. eurocomercializeaza in prezent in cele circa 60 de restaurante dintoata tara doua tipuri meniu la 10 lei, cu 5,5 lei mai putin decatcostau in 2009. campania a inceput pe 7 ianuarie si chiar daca afost propusa pentru o luna, a fost prelungita pana la sfarsitul luifebruarie.Meniului Big Mac/McChicken cu portii medii de cartofiprajiti si bautura racoritoare i-a inceput a face concurenta insameniul copane sau cel cu bucati din piept si aripioare de pui de laKFC.


US Food Network, compania care opereaza lantul de restauranteKentucky Fried Chicken (KFC) la nivel local si in Republica Moldovaa apelat de asemenea recent la aceeasi campanie, reducand preturilea doua dintre meniurile sale de la 13,35 de lei la 10 lei.

Faptul ca mai mult de jumatate din romani si-au redus bugetulpentru iesirile in restaurante, baruri sau cluburi a pus jucatoriidin acest sector in situatia de a gasi solutii rapide pentruatragerea clientilor. Si Burger King are pe site si in cele optmagazine pe care le opereaza la nivel local promotii care anuntaproduse la 10 lei sau chiar gratis, daca sunt achizitionateimpreuna cu o bautura racoritoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO