ZF 24

Fares Orăştie atacă piaţa de ice-tea cu brandul Theia

Fares Orăştie atacă piaţa de ice-tea cu brandul Theia

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.02.2014, 00:06 548
Laboratoarele Fares Bio Vital, cel mai mare producător local de ceaiuri, a intrat pe segmentul ceaiului gata de băut (ice-tea) cu marca Theia, o categorie dominată de branduri internaţionale precum Lipton, produs de PepsiCo şi deţinut de Unilever, sau băutura Nestea din portofoliul gigantului Coca-Cola HBC.
 
Brandul de ceai gata de băut Theia, lansat în urmă cu aproximativ un an, se găseşte în supermarketuri şi hipermarketuri precum Billa, Carrefour sau Cora, dar şi în magazinul online al companiei. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii Fares nu au răspuns întrebărilor ZF despre cota de piaţă înregistrată de Theia pe acest segment sau care sunt principalii competitori ai acestei mărci.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO