Businessul pornit în urmă cu 16 ani şi deţinut de antreprenoarea Roxana Maftei a funcţionat până la finalul anului 2013 printr-o singură unitate, cu o suprafaţă de 75 mp. Cu un rulaj de aproape 40.000 de euro zilnic, unitatea situată pe bulevardul Lacul Tei a fost farmacia cu cele mai mari vânzări din România.
În urmă cu opt luni compania a deschis o a doua farmacie, cu o suprafaţă de 500 mp, acesta fiind primul pas spre extindere pe care l-a făcut. „În viitor, în maximum un an, ne gândim să mai deschidem încă o farmacie, mai mare ca aceasta“, a spus Roxana Maftei. Cu aceste deschideri, compania ar putea ajunge la o cifră de afaceri de 16 mil. euro (70 mil. lei).
Farmacia Tei se află între primii 25 de retaileri farmaceutici locali, o piaţă dominată de marile reţele, care au sute de unităţi fiecare, acestea permiţându-le să ajungă la afaceri de sute de milioane de euro. Aproximativ 40% din afacerile companiei Farmacia Tei au fost generate anul trecut de vânzările de produse pentru copii dintr-un magazin Bebe Tei situat în aceeaşi zonă.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- planurile de investiţii ale Roxanei Maftei
- ponderea produselor pentru copii în vânzările companiei ; produsele cu cele mai mari vânzări
- afacerile bugetate pentru 2014