ZF 24

Farmec a vândut în primul semestru produse de peste un milion de euro în magazinele proprii

Farmec a vândut în primul semestru produse de peste un...

Autor: Roxana Rosu

19.07.2017, 12:10 198

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste un milion de euro prin reţeaua de magazine proprii, în primele şase luni, după ce au fost deschise în acest an opt spaţii noi marca Gerovital şi are în plan continuarea extinderii.

În prezent, compania deţine în total 19 magazine de brand. Dintre acestea, cele 8 magazine Farmec se găsesc la Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara. Gerovital este prezent prin magazinele de brand în Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi şi Piatra Neamţ.

“Valoarea vânzărilor în magazinele de brand confirmă faptul că românii apreciază aceste spaţii unde, pe lângă produse cosmetice de top, li se oferă şi consiliere gratuită. Anul acesta, am extins reţeaua de magazine proprii cu 8 noi spaţii Gerovital. Acestea au un design modern şi proaspăt, iar toţi vizitatorii lor pot efectua gratuit teste de dermoanaliză. Până la finalul anului, urmează să deschidem noi magazine, pentru a ajunge mai aproape de românii din toate zonele ţării. Magazinele sunt toate amplasate în zone accesibile şi oferă numeroase promoţii şi surprize”, a declarat Valentin Peter, Business Development Manager Farmec.

Magazinele Gerovital sunt amplasate în mall-uri, în timp ce magazinele de brand Farmec sunt situate în zonele centrale ale oraşelor, dar în afara centrelor comerciale. Din magazinele Gerovital pot fi achiziţionate produse din gamele Gerovital şi Aslavital. Magazinele Farmec oferă produse din întreg portofoliul companiei, din game precum Farmec, Gerovital, Aslavital, Doina, Nufăr şi Triumf.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO