ZF 24

Grupul Happy Tour a anunţat afaceri de 60 mil. euro. „Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing“

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group: Din ce în ce mai mulţi români aleg să călătorească vara pe destinaţiile operate cu charter

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group: Din ce în ce mai mulţi români aleg să călătorească vara pe destinaţiile operate cu charter

Autor: Mirabela Tiron

03.06.2014, 00:05 292

Grupul Happy Tour, care include agenţiile de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, touro­peratorul Prestige Tours şi Travel House, a finalizat anul trecut cu afa­ceri de circa 60 de milioane de euro, în scădere faţă de nivelul de 67 de milioane de euro în anul anterior.

„Anul 2013 a fost unul de investiţii în tehnologie şi online marketing, în abor­dări diferite ale activităţilor pe care le desfăşurăm. Rezultatele acţiu­ni­lor de anul trecut şi, parţial, de anul acesta se vor revedea în rezul­tatele afe­rente anului 2014“, a spus Javier Gar­cia del Valle, CEO al Happy Tour Group.

Circa 40% din cifra de afaceri a gru­pului este generată de segmentul cor­porate (clienţi companii), potrivit ultimelor date disponibile. Anul trecut a ieşit din portofoliul Happy Tour com­pania Petrom,  cel mai mare client al agenţiei, contractul fiind câştigat la nivel local de agenţia Perfect Tour, care a ajuns la afaceri de 47 de mi­lioa­ne de euro în 2013. Anul trecut grupul Happy Tour a introdus destinaţii noi de vacanţă în portofoliu, precum Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO