ZF 24

Încă o piaţă cucerită de brandurile private. Mărcile „no-name“ au luat faţa Albalact şi Napolact la vânzările de smântână

Încă o piaţă cucerită de brandurile private....

Autor: Mădălina Panaete

03.03.2017, 13:00 1917
Mărcile private, produse realizate de companii româneşti sau străine pentru marile lanţuri de magazine, au ajuns pe prima poziţie în segmentul de smântână, o piaţă unde consumul ajunge la circa 40 de milioane de kilo­gra­me anual, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la compania de cerce­tare de piaţă Vektor Marktforschung.
 
Astfel, în primul semestru al anului trecut topul celor mai mari vânzări în volum de smântână era condus de mărcile „no name“, fiind ur­mată de Albalact, companie deţinută de grupul francez Lac­talis, şi de Danone, subsidiara grupului francez cu acelaşi nume. Însă, compania de cercetare de piaţă ia în calcul toate mărcile private, astfel că separat acestea ocupă poziţii mai jos în cla­sament. Printre reţelele mari de ma­gazine care au în portofoliu smântână sub brandul propriu sunt Lidl, Cora sau Mega Image. Pe de altă parte, Albalact este prezent pe acest segment cu brandul omonim, dar şi cu Poiana Florilor. Danone are în portofoliu smântâna Casa Bună şi  Danone.
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO