Încă o piaţă cucerită de brandurile private. Mărcile „no-name“ au luat faţa Albalact şi Napolact la vânzările de smântână

3 mar 2017 Autor: Mădălina Panaete

Mărcile private, produse realizate de companii româneşti sau străine pentru marile lanţuri de magazine, au ajuns pe prima poziţie în segmentul de smântână, o piaţă unde consumul ajunge la circa 40 de milioane de kilo­gra­me anual, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la compania de cerce­tare de piaţă Vektor Marktforschung.
 
Astfel, în primul semestru al anului trecut topul celor mai mari vânzări în volum de smântână era condus de mărcile „no name“, fiind ur­mată de Albalact, companie deţinută de grupul francez Lac­talis, şi de Danone, subsidiara grupului francez cu acelaşi nume. Însă, compania de cercetare de piaţă ia în calcul toate mărcile private, astfel că separat acestea ocupă poziţii mai jos în cla­sament. Printre reţelele mari de ma­gazine care au în portofoliu smântână sub brandul propriu sunt Lidl, Cora sau Mega Image. Pe de altă parte, Albalact este prezent pe acest segment cu brandul omonim, dar şi cu Poiana Florilor. Danone are în portofoliu smântâna Casa Bună şi  Danone.
 
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.03.2017

 
Cuvinte cheie:
piata
, marci
, albalact
, vanzari
, branduri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide