ZF 24

Leo Burnett lanseaza o a doua companie pe domeniul digital

18.01.2010, 11:30 27

Grupul de comunicare Leo Burnett cu afaceri de 62,7 mil. euro in2008 lanseaza o noua agentie de publicitate interactiva pe piataautohtona: Digital Star. Aceasta a luat nastere in urma asocieriiagentiei de publicitate interactiva Emblem cu grupul LeoBurnett.

"Este un pas firesc pe care-l facem, avand in vedere portofoliullarg de clienti ai grupului, transformarea consumatorilor siimpactul pe care il are lumea digitala asupra lor, dar mai alesavand in vedere strategia grupului Leo Burnett (...) Pentru LeoGroup, domeniul digital este o prioritate si ne propunem ca in 3ani, prin toate diviziile digitale separate sa devenim cel maiputernic grup din acest punct de vedere", spune Stefan Iordache,COO al Leo Burnett Group.

Actionarii companiei sunt Laurentiu Dumitrescu, CEO-ul fosteiagentii Emblem care detine 50% din actiunile Digital Star, StefanIordache, COO al Leo Burnett Group, iar restul de 20% dintreactiuni sunt impartite intre oameni cheie din cadrul grupului LeoBurnett.

Digital Star va fi condusa de Laurentiu Dumitrescu din functiade Managing Partner.

Digital Star va integra toata echipa si clientii Emblem si vaoferi clientilor sai servicii de strategie online, creatie, mediabuying, programare, SEM, SEO, analytics, email marketing, creatiejocuri sau e-CRM.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO