ZF 24

Marile lanţuri de supermarketuri şi-au întins spaţiile de depozitare pe 50 ha

Marile lanţuri de supermarketuri şi-au întins...

Autor: Cristina Roşca

21.04.2014, 15:03 334

Cele mai mari 12 reţele de comerţ alimentar din România, care deţin peste 1.200 de magazine cu vânzări anuale de aproximativ opt miliarde de euro, ocupă la nivel local spaţii de depozitare de peste 500.000 de metri pătraţi, reiese din datele centralizate de ZF de la companii.

Kaufland, cel mai mare jucător din această piaţă, are şi cele mai mari depozite, cu o suprafaţă de 190.000 de metri pătraţi, halele logistice fiind situate în Ploieşti şi Turda pentru a deservi mai uşor cele peste 90 de magazine din toate colţurile ţării. În timp ce Kaufland şi-a dezvoltat propriile depozite, francezii de la Carrefour au ales să închirieze spaţii în proiecte logistice, cea mai importantă platformă de acest gen a companiei, de peste 40.000 mp, fiind situată la ieşirea din Bucureşti spre Piteşti.

Cele mai multe reţele preferă să aibă propriile depozite, dar serviciile de transport sunt cel mai adesea externalizate, deoarece retailerii alimentari nu au propriile flote de camioane.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- cea mai mare companie logistică după spaţiul de depozitare 

- declaraţia lui Marian Orzu, head of industrial de­partment în cadrul com­paniei de con­sul­tanţă imobiliară CBRE România, cu privire la  strategia retailerilor 

- detalii despre centrul logistic dezvoltat de Kaufland la Ploiesti; strategia Cora şi Selgros în domeniu 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO