ZF 24

Mirela Iovu, vicepreşedinte CEC Bank: Nu putem vorbi acum în România de vânzarea de produse bancare pe Facebook, Amazon sau eBay, dar ele reprezintă viitorul

Mirela Iovu, vicepreşedinte CEC Bank: Nu putem vorbi...

Autor: Roxana Rosu

04.07.2017, 13:53 742

Cred că platformele de social media sunt foarte bune pentru promovarea brandului, pentru a te face cunoscut generaţiei Millenialls şi este un canal de promovare mult mai ieftin decât promovarea tv, a spus Mirela Iovu, vicepreşedinte CEC Bank în cadrul ZF Bankers 2017.

”Nu putem vorbi acum în România de vânzarea de produse bancare pe Facebook, Amazon sau eBay, dar ele reprezintă viitorul. Probabil în 3-7 ani vom vedea şi astfel de vânzări”.

Datele arată că 70% dintre tinerii generaţiei Y nu se despart de smartphone. Canalele tradiţionale de vânzare se vor muta în viitor spre mobile,

Avem un model de business care corespunde unei bănci universale comerciale. Viitorul este al digital banking. O bancă trebuie să se ocupe prioritar de vânzarea produselor sale. Dacă poate vinde în paralel şi alte tipuri de produse, gen asigurări, e ok. Dar noi vindem doar împreună cu un produs al nostru.

Tehnologia, trecerea la businessul bazat pe tehnologie va duce la dispariţia unor locuri de muncă. Trebuie să găsim un echilibru între ce avem acum şi ce va veni. Se discută de ”robocalipsă”. E o masă de salariaţi care va trebui să se reprofileze. Şi nu sunt din generaţia millenialls.

Mă gândesc că ar fi benefic să ne asociem la un moment dat cu providerii de servicii medicale. Parteneriate pot fi dezvoltate cu toţi retailerii. Suntem şi bancă de retail, nu doar pentru IMM, agricultură. Suntem deschişi la parteneriate care ne-ar aduce clienţi noi, mai ales tineri. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO