ZF 24

Neogen vede venituri de un milion de euro din noua platformă de recrutare online CeeVee

Neogen vede venituri de un milion de euro din noua...

Autor: Ioana Nita

21.04.2015, 00:06 3709
Grupul Neogen, controlat de antreprenorul local Călin Fusu, a lansat o nouă platformă pentru recrutarea online de personal, numită CeeVee, care va genera venituri de un milion de euro în 2016, potrivit estimărilor reprezentanţilor grupului. Brandul CeeVee a fost creat iniţial pentru crearea unei platforme axată pe oferirea de locuri de muncă temporare – diferite sarcini postate de companii în cadrul unei aplicaţii pentru smartphone-uri, care ulterior a fost denumită RidersON.
 
Platforma ceevee.com, lansată luna trecută, le permite recrutorilor să găsească candidaţii potriviţi pentru posturile disponibile, având acces la o bază de date actuală cu CV-uri ale persoanelor care îşi caută un job în diferite domenii de activitate. Astfel, persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă îşi pot face un cont pe ceevee.com, unde îşi pot completa CV-ul în limba română şi engleză.
 
„Am trecut de la ziare la internet, dar munca recrutorilor este la fel de dificilă ca acum 10 ani. Am lansat deci CeeVee pentru a face viaţa unui recrutor mai uşoară. În loc să filtreze sute de aplicanţi nepotriviţi şi să sune zeci de candidaţi care «nu mai sunt de actualitate», acum companiile plătesc doar pentru candidaţii care îşi confirmă interesul de a se alătura echipei lor, printr-un sistem automat de programare şi confirmare a interviurilor“, a declarat pentru ZF Maria Voloh, director de marketing în cadrul Neogen.
 
Grupul deţine de asemenea şi platforma de recrutare online best­jobs.ro, unul dintre cele mai cunoscute site-uri de profil. Anul trecut, bestjobs.ro a înregistrat venituri de circa 3,8 milioane de euro, 90% din acestea pro­venind din postarea anun­ţurilor de către companii. Cele două platforme vor funcţiona în paralel.
 
„Bestjobs a rămas platforma în care se publică anunţurile de angajare, iar ceevee.com este platforma în care se pot promova candidaţii prin crearea unui profil care poate conţine inclusiv video“, a precizat Voloh. Companiile aveau posibilitatea de a căuta candidaţi în baza de CV-uri şi pe platforma bestjobs.ro, însă pentru a putea accesa datele de contact ale acestora trebuia să achite o taxă de 4 euro/CV.
 
Pe platforma ceevee.com, companiile nu mai plătesc însă pentru a accesa datele de contact ale candidaţilor, ci achită 1% din salariul net solicitat de candidat în CV odată ce este confirmat interviul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO