Confirmare oficială pentru cel mai mare rebranding din telecom

Nikolai Beckers: Cosmote şi Romtelecom ies în toamnă cu oferte noi sub brandul „T“

19 mai 2014 Autor: Adrian Seceleanu

„Vrem să mergem şi în eşalonul superior de pe piaţă şi să atacăm segmentul de top. Companiile nu vor utiliza brandul «T-Mobile» şi nici «T-Home». Noul nume va conţine «T», acest lucru este sigur“, a declarat germanul Nikolai Beckers, directorul executiv al Cosmote şi Romtelecom.
 
WikiZF: Profilul companiei Romtelecom S.A.
 
 
Gigantul german Deutsche Telekom (DT) îşi va pune în premieră în joc pe piaţa din România puterea şi prestigiul atunci când în toamnă Cosmote şi Romtelecom, operatorii care formează cel mai mare grup de comunicaţii de pe piaţă, vor realiza cea mai complexă operaţiune de rebranding din industria de telecom locală, când vor trece la brandul „T“ şi îşi vor relansa şi pachetele de servicii.  „Vom face într-adevăr rebrandingul. Nu vom folosi brandul T-Mobile - care există doar pe pieţele unde Deutsche Telekom are doar operaţiuni de telefonie mobilă. Nu vom utiliza nici brandul T-Home care în prezent cred că mai este utilizat doar în FYROM (Macedonia). Noul nume va conţine «T», acest lucru este sigur“, a declarat într-un interviu exclusiv pentru ZF Nikolai Beckers, directorul executiv al celor doi operatori, aducând astfel primele informaţii oficiale de­spre acest proces.
 
 
„Noi credem că în septembrie, cel târziu în octombrie, vom avea pregătit un pachet de servicii cu adevărat superior, care va include conţinut, platforma de acces şi livrare a serviciilor.“
 
Echipa de conducere a Cosmote şi Rom­telecom lucrează în prezent la noile oferte comerciale, care vor viza atât seg­men­­tul de clienţi mass-market, care este foarte atent la preţuri, cât şi segmentul de clienţi „premium“ - unde competiţia s-a dus până acum în principal între liderii pieţei de telefonie mobilă Orange şi Vodafone.
 
Grupul va tulbura „liniştea“ Orange şi Vodafone şi pe segmentul de business, unde brandul şi „puterea“ grupului Deutsche Telekom vor fi aduse în prim-plan. „Când vine vorba de clienţii de business, rebrandingul chiar va face diferenţa pentru că pe acest segment vrem să punem în spatele ofertelor de pachete de servicii conexiunile internaţionale, şi întreaga putere şi calitate ale Deutsche Telekom“, afirmă Beckers.
 
Deutsche Telekom, Orange şi Vodafone - trei dintre cele mai puternice grupuri europene de telecom - nu se mai ciocnesc pe nicio altă piaţă din UE sub brandurile proprii aşa cum o vor face din toamnă în România. În Marea Britanie, de exemplu, cele trei grupuri sunt prezente, însă Orange şi DT acţionează sub brandul Everything Everywhere. De asemenea, în Polonia sunt prezenţi şi Orange şi T-Mobile, dar nu şi Vodafone, care acţionează doar printr-un parteneriat cu operatorul Polkomtel.

 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.05.2014

 
Cuvinte cheie:
romtelecom
, cosmote
, piata
, companii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide