ZF 24

Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa Centrală şi de Est: Piaţa românească de modă se află pe un trend foarte bun, susţinut mai ales de schimbările demografice şi majorările salariale

Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa...

Autor: Cristina Roşca

07.07.2017, 14:00 102

Piaţa românească de modă se află pe un trend foarte bun şi, deşi nivelul de fragmentare pe segmentul de îmbrăcăminte este ridicat, există o tendinţă clară în rândul consumatorului de a se îndrepta către retailerii moderni, specializaţi şi străini, a spus Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa Centrală şi de Est.

”Această schimbare se observă în contextul creşterilor salariale. Schimbările demografice şi majorările salariale sunt principalii factori care influenţează piaţa de modă.“

Creşterea salariului bugetarilor precum şi cea a salariului mediu, alături de măsurile de relaxare fiscală precum reducerea TVA au dat un impuls consumului în general, şi celui de modă în particular, arată datele INS.

Grupul C & A a intrat pe piaţă în 2009 şi a ajuns astăzi la o reţea de aproape 40 de magazine şi la afaceri de 375 de milioane de lei. După valoarea businessului, olandezii sunt jucătorul ce ocupă locul trei pe podium, după Inditex (proprietarul Zara) şi H & M. 

 „C & A operează pe un segment de piaţă unde nu ne luptăm direct cu magazinele alimentare, respectiv cu supermarketurile şi hipermarketurile“, spune executivul în contextul în care jucătorii precum Lidl, Kaufland sau Auchan îşi extind continuu portofoliile de haine şi încălţări.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO