Numărul de clienţi business al Cosmote România a avansat cu 27%, iar veniturile din servicii cu 6% în trim. 1

8 mai 2014 Autor: Adrian Seceleanu

Veniturile din servicii ale Cosmote România, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, au avansat cu 5,% în primul trimestru din acest an, pe fondul încasărilor mai mari din serviciile de date şi trimiterea de mesaje SMS, potrivit datelor comunicate de grupul elen OTE, acţionarul majoritar.

Veniturile totale ale Cosmote România au fost de 118,2 mil. euro în trim. 1, în creştere cu 9,2%, în timp ce profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a avansat cu 9,9% la 27 mil. euro. Marja profitului din România a rămas aproape neschimbată faţă de anul precedent.

Numărul total de clienţi al Cosmote era de 6,080 milioane la finele lunii martie, aproape egal cu cel din anul precedent, 26,6% dintre aceştia având contracte de abonament.

Baza de clienţi a Cosmote din mediul de business a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent, reflectând eforturile companiei de a lansa oferte ţintite către companii şi sinergiile cu Romtelecom.
 

 
Cuvinte cheie:
Cosmote
, OTE
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide