Un start-up pe zi

O antreprenoare din Capitală ţinteşte 300.000 de euro din design floral

28 feb 2016 Autor: Mihaela Pascari

Adina Filculescu, 28 de ani, a pornit în urmă cu patru ani un business în domeniul designului floral şi al orga­ni­zării de eve­ni­mente în care a investit 10.000 de euro, iar anul tre­cut afacerea din jurul brandului enRose i-a adus vânzări de 300.000 de euro.
 
„Deşi ne aflam în plină criză, am ales ca în 2012 să pun bazele propriei mele afaceri, după ce am testat în preala­bil piaţa. Am mers personal la cursuri internaţionale, dar şi locale (…)“, spune Adina Fil­cu­lescu, acţionar unic în cadrul firmei enRose De­sign (firma care ad­mi­nis­­trează brandul enRose).
 
 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.02.2016

 
Cuvinte cheie:
design
, antreprenori
, capitala
, afaceri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide