RETAIL

O reţea privată cu 60 de magazine alimentare, toate în franciză, a ajuns la afaceri 16,5 mil. euro

24 feb 2016 Autor: Cristina Rosca

Investiţia într-un magazin Privat variază între 10.000 şi 50.000 €

Reţeaua de magazine Privat a ajuns în România la un total de peste 60 de unităţi, toate în sistem de franciză.
 
Compania CBA Nord Vest care operează reţeaua Privat a fost înfiinţată în 1997 în Ungaria şi a intrat pe piaţa locală acum circa 14 ani. De atunci, şi-a extins reţeaua în oraşele mari şi medii din nordul şi vestul ţării. Pe viitor, compania caută să deschidă noi unităţi în Zalău, Alba Iulia şi Timişoara, potrivit informaţiilor trimise de oficialii Privat.
 
„Reţeaua Privat se axează în primul rând pe magazinele mici şi mijlocii. Toate magazinele sunt operate în sistem de franciză, grupul însă negociază contractele în vederea achiziţiilor comune cu producători naţionali sau regionali. Tot grupul oferă asistenţă în vânzări prin inter­­me­diul re­pre­zentanţilor zonali, asistenţă continuă în marketing, prin or­ga­ni­zarea de promotii pe­riodice comune şi  prin tipărirea unei re­viste publi­citare lu­na­re”, spun oficialii CBA Nord Vest, gru­pul din care face parte re­ţeaua Privat. Din acelaşi grup fac parte şi magazinele CBA.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.02.2016

 
Cuvinte cheie:
magazine
, retea
, franciza
, alimente
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide