ZF 24

O reţea privată cu 60 de magazine alimentare, toate în franciză, a ajuns la afaceri 16,5 mil. euro

Investiţia într-un magazin Privat variază între 10.000 şi 50.000 €

Investiţia într-un magazin Privat variază între 10.000 şi 50.000 €

Autor: Cristina Rosca

24.02.2016, 19:00 1496
Reţeaua de magazine Privat a ajuns în România la un total de peste 60 de unităţi, toate în sistem de franciză.
 
Compania CBA Nord Vest care operează reţeaua Privat a fost înfiinţată în 1997 în Ungaria şi a intrat pe piaţa locală acum circa 14 ani. De atunci, şi-a extins reţeaua în oraşele mari şi medii din nordul şi vestul ţării. Pe viitor, compania caută să deschidă noi unităţi în Zalău, Alba Iulia şi Timişoara, potrivit informaţiilor trimise de oficialii Privat.
 
„Reţeaua Privat se axează în primul rând pe magazinele mici şi mijlocii. Toate magazinele sunt operate în sistem de franciză, grupul însă negociază contractele în vederea achiziţiilor comune cu producători naţionali sau regionali. Tot grupul oferă asistenţă în vânzări prin inter­­me­diul re­pre­zentanţilor zonali, asistenţă continuă în marketing, prin or­ga­ni­zarea de promotii pe­riodice comune şi  prin tipărirea unei re­viste publi­citare lu­na­re”, spun oficialii CBA Nord Vest, gru­pul din care face parte re­ţeaua Privat. Din acelaşi grup fac parte şi magazinele CBA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO