Octavian Radu este in aceasta perioada mult mai interesat de supravietuire, acesta fiind cuvantul de ordine pentru toate divizii ale grupului RTC: “Ne intereseaza in principal ca toate businessurile sa creeze cash. Toate trebuie sa faca EBITDA. Daca e sa pice afacerile, vor pica toate odata, pentru ca se sustin reciproc”, declara acesta intr-un interviu pentru BUSINESS Magazin.
Astfel, pentru 2009, previziunile destul de rezervate vizeaza scaderi ale afacerilor de pana la 40%. “La Diverta au scazut vanzarile cam cu 25-30% in ultimele trei luni, ceea ce pune presiune enorma pe unele magazine, la Proffice sunt scaderi de pana la 40%, au scazut volumele si la curierat, in cazul Rimobi am stopat proiectul de constructie a unui ansamblu rezidential in Bucuresti”, sintetizeaza Octavian Radu situatia actuala a afacerilor pe care le conduce.
Aflati pe ce domenii se concentraza RTC pentru a diminua efectele crizei pe www.businessmagazin.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels