ZF 24

OMV devine un Starbucks al benzinăriilor cu un brand propriu de cafea

OMV devine un Starbucks al benzinăriilor cu un brand...

Autor: Roxana Petrescu

22.04.2015, 12:56 3017
OMV Petrom, cel mai mare jucător din industria petrolieră locală, introduce un nou produs în cadrul celor 153 de staţii OMV pe care le administrează în România, după ce compania a demarat un proces prin care aceste staţii s-au transformat treptat în adevărate centre de servicii.
 
Astfel, după livrările de flori şi colete sau posibilitatea achiziţiei de bilete la concerte, staţiile OMV vor avea şi o marcă proprie de cafea, VIVA, dezvoltată în parteneriat cu italienii de la Gimoka.
 
WikiZF: Profilul companiei OMV Petrom S.A.
 
Compania italiană, al cărei sediu este în apropierea lacului Como, este specializată în realizarea amestecurilor de cafea proaspăt prăjită, ocupând locul patru în Italia, potrivit datelor disponibile pe site-ul de prezentare.
 
Odată cu scăderea cererii de carburanţi, preocuparea companiilor petroliere pentru dezvoltarea serviciilor non-oil a devenit tot mai vizibilă.
 
„Cafeaua VIVA a fost realizată cu ajutorul unor specialişti ai cafelei Gi­moka din Italia, din apropierea lacului Como. Astfel, baristas renumiţi au lucrat îm­preună cu reprezentanţii OMV timp de mai mult de jumătate de an pentru a crea şi rafina reţeta noii cafele VIVA. Toţi angajaţii din echipa VIVA beneficiază de traininguri avansate pentru folosirea setărilor precise ale aparatelor de cafea“, au declarat reprezentanţii OMV Petrom, fără a preciza la ce nivel s-au ridicat investiţiile pentru realizarea noii cafele.
 
Practic, reţeaua de benzinării OMV poate fi considerată cel mai extins lanţ de cafenele din România, dar şi de restaurante. În total, piaţa de cafenele şi restaurante este un business de 6,7 mld. lei, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO