Orange nu mai are exclusivitate pentru Vector Watch. Ceasurile, disponibile şi la ceilalţi retaileri online

9 ian 2016 Autor: Ioana Nita

Vector Watch, start-up-ul în­fiin­ţat de un grup de antre­prenori lo­cali care produce cea­su­rile in­te­li­gente cu acelaşi nume, şi-a ex­tins reţeaua de distribuitori din Ro­mânia, semnând acorduri de co­mer­cializare cu retailerii on­line eMag, evoMag, PC Garage şi F64.
 
Smartwatch-urile Vector au fost lansate pe plan local anul trecut în luna octombrie, acestea fiind disponibile în exclusivitate în magazinele Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa autohtonă.
 
România a fost a doua ţară în care au fost lansate ceasurile inteligente Vector Watch, după Marea Britanie. Ulterior acestea au fost lansate şi în SUA şi în celelalte ţări vorbitoare de limba engleză. Start-up-ul Vector Watch a fost înfiinţat în 2014 de Andrei Pitiş, preşedintele ANIS, împreună cu Irina Alexandru şi Dan Tudose.
 
În acelaşi an, Vector Watch a primit o finanţare de 0,5 milioane de euro (circa 540.000 dolari) de la Gecad Group, fondul de in­ves­tiţii al cărui partener fon­dator este Radu Georgescu şi care ulterior a plusat investiţia cu încă 2 mi­lioane de dolari.
 
În 2015, gru­pului Gecad i s-a ală­turat o serie de noi investitori, tot de pe plan local – 3TS Ca­talyst Ro­mânia, Mihai Popescu, plus cofon­datorii eMag Radu Aposto­lescu şi Bogdan Vlad, care au finanţat în total start-up-ul cu 5 milioane de dolari.
 
Radu Georgescu spunea că Vector Watch are potenţialul de a atinge o valoare de 1 miliard de dolari.
 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.01.2016

 
Cuvinte cheie:
Vector Watch
, retaileri
, extindere
, online
, emag
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide