ZF 24

Orange Romania renunta la cateva sute de angajati temporari din call center

03.03.2009, 00:21 242

Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, ar putea renunta la prelungirea contractelor persoanelor angajate pe o perioada determinata de timp, potrivit unor surse din cadrul companiei. Masura ar putea viza cateva sute de salariati.

Aceleasi surse au precizat ca operatorul ar putea alege sa isi externalizeze call center-ul, cu exceptia echipei dedicate clientilor de business.
In prezent, in centrele de relatii cu clienti pe care Orange le are in Bucuresti, Cluj si Timisoara lucreaza aproximativ 700 de angajati (cu contracte pe durate determinate sau nedeterminate) si 300 de consultanti externi.

“Colaborarile cu agent de munca temporar sunt incheiate in urma unor activitati sezoniere sau a unor proiecte specifice, iar acest mod de lucru este prezent in companie inca de la infiintare. De exemplu, anul trecut Orange a facut noi angajari pe perioada determinata in vederea sustinerii unor campanii specifice si a volumelor crescute in perioada de iarna”, a declarat Andreea Popescu, Customer Service Director al Orange Romania.
Oficialii operatorului au precizat ca operatorul a inceput externalizarea unor operatiuni de tip call-center din anul 2005. Orange colaboreaza pe acest segment cu firme precum Softwin (Paxato) sau Teleperformance.

“De asemenea, am externalizat anumite activitati din departamentul tehnic si luam in considerare optiunea extinderii acestui proces, insa numai in conditiile in care furnizorii pot sustine nivelul de calitate pe care il solicitam”, au mai spus reprezentantii companiei.
Veniturile Orange Romania, subsidiara a operatorului France Telecom, au crescut in primele noua luni ale anului trecut cu 8%, la 977 mil. euro, in timp ce numarul de clienti a urcat cu 9,6%, la 10,2 milioane de utilizatori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO