ZF 24

Philips Lighting România şi-a crescut businessul prin furnizarea de produse de iluminat în proiecte de office şi de retail

Philips Lighting România şi-a crescut businessul prin...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

30.01.2017, 11:45 269

Compania Philips Lighting, activă în domeniul iluminatului, a avut în 2016 vânzări comparabile de 7,115 miliarde de euro, la un profit net de 185 de milioane de euro.

Gigantul a ajuns la un flux de numerar (cash-flow) disponibil în valoare de 418 milioane de euro.

”În 2016, business-ul Philips Lighting a urmărit şi atins obiectivele strategice, în ciuda unor condiţii de piaţă dificile la nivelul anumitor regiuni. Însă suntem mulţumiţi de aceste rezultate obţinute în primul an de când Philips Lighting a devenit o companie independentă”, spune Eric Rondolat, CEO Philips Lighting.

La nivel local, pentru Philips Lighting România, anul 2016 a adus creşteri atât pe zona de office, cât şi în retail şi home.

„Din totalul soluţiilor şi produselor vândute în 2016, peste 80% sunt bazate pe tehnologia LED, incluzând şi segmentul casnic. Printre cele mai recente şi semnificative proiecte menţionăm sistemele de iluminat în zona de retail în  diferite centre comerciale de renume din ţară,  clădiri de birouri din Iaşi şi Bucureşti pentru  zona de office, şi multe proiecte de iluminat public, clădiri sau monumente emblematice din patrimoniul naţional”, spune Bogdan Balaci, director general Philips Lighting pentru Europa de Sud – Est.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO