ZF 24

Pierangelo Decisi, preşedinte Soag Group, Sigit Oman Automotive Group: În privinţa extinderii, o companie trebuie să decidă dacă ”rămâne în lac” sau ”se duce în mare”

Pierangelo Decisi, preşedinte Soag Group, Sigit Oman...

Autor: Roxana Rosu

26.04.2017, 10:57 324

Antreprenorii trebuie să se schimbe, să gândească global, să decidă dacă renunţă la confortul pieţei locale şi ies pe alte pieţe, dacă ”rămâne în lac” sau ”se duce în mare”, a spus Pierangelo Decisi, preşedinte Soag Group, Sigit Oman Automotive Group la conferinţa ZF ”Cum pot antreprenorii să iasă cu businessul peste graniţă”

ADN se schimbă când condiţiile se schimbă. România este o piaţă mare şi bogată, iar oamenii se simt confortabil să stea aici pentru că au vânzări. De ce s-ar duce afară? Dar lucrurile se schimbă, globalizarea acţionarea, piaţa devine matură. Oamenii trebuie să se schimbe şi ei, să gândească global, să decidă ce fac pe piaţă, cum se dezvoltă. Dacă vrei să creşti trebuie să ieşi pe alte pieţe, să investeşti, să decizi dacă rămâi în lac sau te duci în mare. În lac sunt nişte peşti, dar ei s-ar putea să nu ajungă pentru toţi, deci te duci în mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO