ZF 24

Proprietarele Victoria 46 fac 750.000 € din trei saloane de remodelat sprâncenele

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Autor: Cristina Roşca

16.01.2016, 08:00 2365
Antreprenoarele Doro­thy Constantin şi Andreea Altay au adus pe piaţa locală în toamna lui 2010 franciza Anastasia Beverly Hills, un brand de saloane de înfrumuseţare lansat în SUA de Anastasia Soare, antre­pre­noa­rea de origine română cunos­cută pentru că a modelat sprân­cenele unora dintre cele mai cunoscute actriţe şi cântăreţe din lume. Aceasta din urmă şi-a dezvoltat un adevărat imperiu în industria de înfrumuseţare la nivel mon­dial.
 
Astăzi brandul Anastasia Beverly Hills este prezent în Bucureşti cu trei unităţi - în cadrul hotelului de cinci stele Radisson Blu, pe Calea Dorobanţilor şi în centrul comer­cial Băneasa Shop­ping City. Cele două antre­prenoare care deţin franciza pe piaţa locală vor acum să se extindă şi în provincie, în marile oraşe ale ţării, respectiv Con­stanţa, Timişoara, Iaşi şi Cluj. Ex­pan­siunea se va face direct, nu prin intermediul unor parteneri.
 
Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, precizând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii. Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.
 
Franciza pentru saloanele Anastasia Beverly Hills a fost acordată Andreei Altay şi lui Dorothy Constantin în 2010 pe o perioadă de opt ani. Acţionarii K&L Universal Business, com­pania care operează saloanele, nu au precizat care este valoarea taxei de franciză sau a redevenţei.
 
K&L Universal Business estimează pentru 2015 afaceri de 750.000 de euro, în creştere faţă de 2014 când businessul a depăşit cu puţin pragul de jumătate de milion de euro.
 
„Compania oferă servicii de stilizare a sprâncenelor cu o tehnică patentată şi vinde produse cosmetice sub marcă proprie. Două dintre saloane oferă acest serviciu de stilizare a sprâncenelor şi servicii de machiaj, pe când al treilea salon este unul complet, care oferă şi servicii de coafor, cosmetică şi manichiură“, spun oficialii companiei.
 
Cele două antreprenoare mai deţin şi multibrandul Victoria 46 din cadrul Băneasa Shopping City.
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO