ZF 24

Raiffeisen Bank îşi schimbă platforma online şi mobile banking. "Clienţii doresc o interacţiune simplă şi rapidă cu banca, iar aşteptările lor cresc odată cu evoluţia tehnologiei."

Raiffeisen Bank îşi schimbă platforma online şi...

Autor: Roxana Rosu

28.03.2017, 12:42 5739

Raiffeisen Bank a achiziţionat o nouă platformă digitală pentru Internet şi mobile banking furnizată de compania olandeză Backbase, va va permite băncii să pună la dispoziţia clienţilor o serie de aplicaţii şi funcţionalităţi.

Backbase Omnichannel Banking Platform permite editarea vizuală şi arhitectura modulară a widget-urilor, schimbări şi adaptări rapide.

"Clientii doresc o interactiune simpla si rapida cu banca, iar asteptarile lor cresc odata cu evolutia tehnologiei. Pentru a tine pasul cu aceste asteptari si tendinte, schimbarea platformelor noastre de online si mobile banking a devenit vitala si necesara. Prin implementarea si dezvoltarea tehnologiilor furnizate de Backbase, vom putea raspunde mult mai repede si mai eficient nevoilor in crestere ale clientilor nostri”, a spus Bogdan Popa, vicepresedinte pentru Operatiuni si IT la Raiffeisen Bank.

Backbase este o companie IT olandeza infiintata in 2003, cu sediul central in Amsterdam si Atlanta (SUA), cu  operatiuni regionale in Londra, Mumbai si Singapore. Peste 80 dintre cele mai mari institutii financiare din lume au ales platforma Backbase pentru optimizarea funcţionalitatilor canalelor bancare self-service si de vanzari online prin puncte digitale cu atingere manuala.

„Plaforma noastra omni-channel confera Raiffeisen Bank agilitate in business pentru cresterea calitatii serviciilor oferite tuturor clientilor sai. Suntem hotarati sa sustinem succesul Raiffeisen Bank si vom continua extinderea in Europa Centrala si de Est”, a spus Jouk Pleiter, CEO al Backbase.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO