ZF 24

Raluca Simu, Vionnet: Deşi statistic consumul merge bine, eu nu văd asta în lumea reală

Raluca Simu, Vionnet: „Într-un an în care consumul ar merge bine magazinul Vionnet ar putea ajunge la încasări de minimum jumătate de milion de euro, în timp ce încasările Scavia s-ar situa la 1-1,5 milioane de euro. Fotograf: Dragoş Savu

Raluca Simu, Vionnet: „Într-un an în care consumul ar merge bine magazinul Vionnet ar putea ajunge la încasări de minimum jumătate de milion de euro, în timp ce încasările Scavia s-ar situa la 1-1,5 milioane de euro. Fotograf: Dragoş Savu

Autor: Cristina Roşca

14.03.2015, 19:20 986

Raluca Simu, un executiv cu experienţă de peste un deceniu în marketing şi comunicare, a deschis la finalul anului trecut magazinele de lux Vionnet şi Scavia în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală şi afirmă că deşi a reuşit să vândă bijuterii de zeci de mii de euro, clienţii sunt încă precauţi.

Brandul de modă Vionnet a fost creat în 1912 de creatoarea cu acelaşi nume, a fost ulterior închis în 1939 pentru a fi restructurat şi re­lansat în 2006. Brandul este unul high-end, preţul unei rochii sau al unui palton ajungând la câteva mii de euro. În ceea ce priveşte brandul de bijuterii Scavia, acesta vinde produse cu preţuri ce încep de la 10.000 de euro şi urcă până la sute de mii de euro, în funcţie de piatra alea­să, de caracte­ris­ticile acesteia şi de dimensiuni. „Am vândut piese de zeci de mii de euro, însă de sute de mii de euro nu. Piaţa se află în prezent într-un moment dificil, de aceea mă gândesc că poate ar fi fost mai bine să fi deschis în anii de boom“, afirmă Raluca Simu, care este din mai 2008 şi managing partner al agenţiei full service Springer&Jacoby. Anterior ea a lucrat în domeniul bancar, la ABN Amro şi Millennium Bcp, în domeniul marketingului şi comunicării.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO