ZF 24

Retailerul JYSK merge spre pragul de 50 de magazine cu mobilă deschise în România şi inaugurează o unitate în Oradea

Retailerul JYSK merge spre pragul de 50 de magazine cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

14.08.2017, 17:19 245

JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi textile de pe plan local, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, va inaugura joi un magazin în Oradea. Acesta este cel de-al 47-lea magazin din ţară al retailerulu şi are o suprafaţă totală de 1.000 mp.

„Oradea este primul oraş din România în care JYSK a deschis un magazin în urmă cu 10 ani, aşadar locuitorii de aici ne cunosc de foarte mult timp. Din Oradea a pornit povestea JYSK în România, o poveste care a ajuns acum la capitolul 47. Acum anunţăm deschiderea celui de-al treilea magazin JYSK din oraş şi cel de-al 47-lea magazin din ţară”, a declarat Iraida Paiuc, marketing manager JYSK România.

JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfăşoară operaţiuni în 41 de ţări şi numără un total de aproape 20.000 de angajaţi. În toamna acestui an, grupul JYSK Nordic va ajunge la 2.500 de magazine în toată lumea.

Deţinut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, al doilea cel mai mare din ţară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării odată cu deschiderea unui magazin în Germania

JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua numără în prezent 46 magazine, în oraşe precum Bucureşti, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgovişte, Constanţa, Cluj, Deva, Galaţi, Oradea, Ploieşti, Piteşti, Mediaş, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoşani, Focşani, Piatra Neamţ, Hunedoara, Balş.

Compania şi-a majorat anul trecut cifra de afaceri din România cu 80%, până la 290,5 milioane de lei (64,5 milioane de euro), acesta fiind cel mai mare salt al businessului în ultimii ani. Profitul companiei s-a triplat în 2016, ajungând la un total de 40,5 milioane de lei (9 milioane de euro), potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO