ZF 24

Retailerul Marks&Spencer intră în România pe un nou segment, cel de supermarketuri. VIDEO/Galerie FOTO

Autor: Cristina Roşca

22.04.2015, 15:24 29749

Retailerul britanic Marks&Spencer, prezent pe piaţa locală cu magazinele de modă, va aduce pe piaţa locală şi conceptul Marks&Spencer Food, respectiv un lanţ de supermarketuri. Primul astfel de magazin va fi deschis în centrul comercial Mega Mall, dezvoltat de sud-africanii de la NEPI.

Britanicii deţin acest concept pe alte pieţe, în special pe piaţa mamă, iar oficialii companiei anunţaseră anterior că se gândesc să aducă această divizie şi în România. Magazinul Marks&Spencer Food va fi amplasat in interiorul magazinului de modă din Mega Mall şi va vinde dulciuri, ceaiuri, vinuri, paste şi sosuri. Suprafaţa totală de vânzare a retailerului în mall este de 1.650 de metri pătraţi. Compania mai deţine în Bucureşti magazine de modă în Băneasa Shopping City şi Bucureşti Mall. Alte două unităţi sunt prezente în Constanţa şi Iaşi. Au fost închise recent magazinele din AFI şi Sun Plaza.

Retailerul de modă Marks&Spencer este prezent pe piaţa din România direct din 2012

Marks&Spencer a intrat pe piaţa din România în 2000 în sistem de franciză, brandul fiind adus de grecii de la Marinopoulos care au mai avut şi francizele Starbucks, Sephora şi Gap. Astăzi niciunul dintre aceste branduri nu mai este în portofoliul lor, brandurile fiind aduse fie de alţi francizaţi (Starbucks), fie fiind venite direct (Sephora). Marks&Spencer a venit direct în 2012 şi a terminat anul trecut cu afaceri de circa 30 mil. lei, în creştere de la 26 mil. lei în anul anterior.

 

 

Ziarul Financiar vă recomandă şi:

 I-a luat 15 ani ca să ajungă pe cont propriu la 20 de angajaţi şi venituri de 1.000.000 de euro

 
 
 
 

 Go4it a testat unul dintre cele mai aşteptate smartphone-uri ale anului. Iată ce plusuri şi minusuri are

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO