ZF 24

Românii vizitează magazinele online de 3-4 ori pe săptămână; cele mai mari cheltuieli sunt pentru turism şi electronice

Românii vizitează magazinele online de 3-4 ori pe...

Autor: Roxana Rosu

16.05.2017, 11:31 150

Cumpărătorii români vizitează în medie magazinele online de 3-4 ori pe săptămână şi 77% dintre aceştia fac achiziţii de cel putin două ori într-un an de la acelaşi magazin, cele mai mari sume fiind alocate pentru servicii de turism şi achiziţia de electronice şi electrocasnice, conform unei analize realizate de GPeC si iSense Solutions.

eMAG, OLX şi elefant.ro sunt platformele online de pe care romanii cumpara cel mai des, iar preţul este cel mai important criteriu in alegerea unui magazin online.

Într-un an, cele mai mari sume alocate de romani pentru cumparaturile online sunt in turism (1.313 lei / an), pentru achizitia de electronice si electrocasnice (1.076 lei / an), accesorii auto (818 lei / an), calculatoare, produse software si hardware (793 lei / an) sau mobila si decoratiuni interioare (715 lei / an). 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO