ZF 24

Românilor le place shoppingul, dar simt presiunea timpului când merg în magazine şi majoritatea preferă să respecte strict bugetul

Românilor le place shoppingul, dar simt presiunea...

Autor: Roxana Rosu

23.02.2017, 13:32 187

Nouă din zece cumpărători din România spun că le place shoppingul, cea mai mare pondere din Europa de Est, dar în acelaşi timp aceştia percep foarte puternic presiunea timpului atunci când merg în magazine, potrivit unui studiu GfK.

Comparativ, în Cehia, Slovacia şi Austria, 7 din 10 consideră mersul la cumpărături plăcut, în vreme ce în Bulgaria doar jumătate dintre cumpărători afirmă acelaşi lucru (50%).

În privinţa presiunii timpului, în general, oamenii din regiune nu au un sentiment puternic că se află sub presiunea timpului atunci când merg la cumpărături. Austria şi Cehia sunt ţările în care acest sentiment este cel mai puţin perceput. Prin contrast, în România, aproximativ 35% din cumpărători resimt această presiune atunci când fac achiziţiile zilnice. Acest lucru poate fi influenţat şi de o dezvoltare sub potenţial pentru comerţul modern de proximitate, comparativ cu Austria de exemplu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO