Cristian Rey, unul dintre cei mai longevivi manageri din industria bunurilor de larg consum, a plecat după 16 ani de la conducerea Intersnack România, pentru moment el luând o pauză pentru ca apoi să se întoarcă în FMCG.
Executivul a fost directorul general al Intersnack România din 1998, anul intrării germanilor direct pe piaţa locală, până la 1 iulie 2014.
„După ce stai 16 ani într-o poziţie îţi doreşti o schimbare. Lucrând atâta timp cu aceleaşi branduri, aceleaşi produse, ajungi să te uzezi. Şaisprezece ani este mult timp“, spune Rey, care îşi dedică această perioadă pasiunilor, respectiv excursiilor pe munte şi căţărărilor pe stânci. Potrivit informaţiilor din piaţă, Intersnack caută încă un înlocuitor pentru Rey.
Uitându-se în urmă, executivul spune că cea mai importantă realizare din cariera sa de 16 ani este faptul că a reuşit să pună România pe harta internaţională a Intersnack.
În momentul intrării pe piaţă, România era pentru germani „ca şi inexistentă“, însă ulterior ei au decis să investească în producţie, să facă achiziţii ajungând la aproape 500 de angajaţi şi afaceri de 265 mil. lei (60 mil. euro) anul trecut, în scădere cu 4% faţă de 2012.
„Îmi amintesc că în 2002 grupul a decis să producă în România, la momentul acela într-o hală închiriată. Apoi, în 2009-2010 am început să producem într-o unitate proprie.“