ZF 24

Şcolile de afaceri caută viitorii studenţi în rândul antreprenorilor. Dar de ce se duc aceştia la programe de educaţie managerială?

Şcolile de afaceri caută viitorii studenţi în rândul...

Autor: Corina Mirea

22.04.2014, 00:08 158

Şcolile de afaceri de pe piaţa locală au început să îşi „personalizeze“ modulele de studiu pentru antreprenori sau chiar să creeze programe noi pentru această categorie de clienţi, odată ce multinaţionalele au redus dramatic investiţiile în programe de educaţie managerială. Vânătoarea de antreprenori şi de manageri din companii mici şi mijlocii a devenit mai acerbă între şcolile de afaceri, care au rămas de la an la an cu tot mai puţini studenţi, văzând cum managerii din multinaţionale devin „păsări rare“ la cursuri.

„Atunci când începusem să caut un MBA chiar eram dezamăgită că nu găseam un program construit doar pentru antreprenori, care să fie adaptat nevoilor acestora. Deşi au trecut doar câteva luni de la înscrierea în program, informaţiile pe care le-am aflat la cursuri, diferite faţă de cele din modelul clasic al unui MBA,

m-au ajutat să am mai mult curaj şi mi-au structurat într-un fel paşii pe care trebuie să îi fac pentru a-mi deschide propria afacere. Până să mă înscriu eram destul de dezorientată şi nu ştiam exact de unde să încep un business, pentru că nu am mai avut o astfel de experienţă până acum“, spune Katia Dănilă - Vanderbilt, studentă a programului de MBA dedicat antreprenorilor lansat pe piaţă de şcoala de afaceri ASEBUSS în toamna anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO