ZF 24

Scrisoare de la un cititor: functionarii publici nu-si spun numele la telefon. Cum comentati? Cu ce probleme birocratice va mai confruntati?

12.07.2009, 12:39 92

Buna ziua,

Ma numesc Brasoveanu Cristina SZ 230337 si in data de 10.07.2009, ora 12.00 am sunat la ANRP (Agentia Nationala de Retrocedare a Proprietatilor) - o agentie a statului, platita din bani publici pentru a cere informatii in legatura cu dosarul de retrocedare al bunicului meu. Mentionez ca aceste informatii nu-mi pot da acces la banii acestuia si aflarea informatiilor se face numai pe baza unor date care nu pot fi luate decat din documentele pe care le poseda deja.

La numarul de telefon 021/200.94.80 mi-a raspuns un domn, care dupa ce a incurcat numarul de dosar si mai multe raspunsuri in raspar mi-a inchis telefonul de cinci ori la rand, adresandu-mi-se pe un ton nepoliticos si jignitor. Nu a vrut sa-si spuna numele, pentru ca nu aveam nici o calitate de a suna la biroul dumnealui.

Cum bunicul meu, ca si majoritatea celor care au pe rol dosare de retrocedare nu se pot conversa zilnic cu persoanele de la ANRP - cu speranta de a le prinde in zile bune ca sa afle informatiile referitoare la DREPTURILE LOR, va rog sa-mi dati o explicatie asupra calitatii pe care ar trebui sa o detin pentru a solicita o informatie. Mentionez ca in nici un caz nu intentionez sa devin imputernicita in privinta acestui dosar, bunicul meu fiind in totalitatea facultatilor mentale.

Astept cu interes o pozitie oficiala, pentru a vedea contribuabilii cat trebuie sa se tarasca in fata persoanelor pe care le platesc din impozitele lor.

Va multumesc.

Cu stima,
Cristina Brasoveanu

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO