ZF 24

Şeful Intersport: Tot mai mulţi români aleg să facă sport, iar acest lucru se vede în creşterea numărului de clienţi cu 30%

Bucureştiul este cel mai impor­tant oraş pe harta Intersport, în Capitală fiind deschise şapte dintre cele 27 de maga­zine fizice. Grecii de Fourlis Group s-au ex­tins în România în principalele oraşe, aco­pe­rind atât centrele urbane mari, pre­cum Cluj şi Timişoara, dar şi cele medii, pre­cum Buzău, Focşani sau Baia Mare.

Bucureştiul este cel mai impor­tant oraş pe harta Intersport, în Capitală fiind deschise şapte dintre cele 27 de maga­zine fizice. Grecii de Fourlis Group s-au ex­tins în România în principalele oraşe, aco­pe­rind atât centrele urbane mari, pre­cum Cluj şi Timişoara, dar şi cele medii, pre­cum Buzău, Focşani sau Baia Mare.

Autor: Cristina Roşca

20.12.2014, 16:00 285

Retailerul de echipamente sportive Intersport, care s-a întors recent cu un magazin în zona Piaţa Unirii din Bucureşti după o absenţă de trei ani şi jumătate, va intra în 2015 cu o reţea de 28 de unităţi şi cu planuri pentru o nouă deschidere într-un an „destinat“ analizei şi restructurării reţelei, în funcţie de performanţele magazinelor.

„În acest moment, operăm 27 de ma­gazine clasice şi un magazin online după ce pe 5 decembrie am deschis cea de-a 27-a unitate fi­zică la Râmnicu Vâlcea. Aşadar, în 2014 pe harta Intersport au apă­rut două magazine, cel din Bucureşti - zona Unirii şi cel de la Râmnicu Vâlcea, din River Plaza Mall“, spune Antoniu Niţuleasa, cel care din primăvara acestui an este country ma­nager al Intersport. Anterior, el a fost director de operaţiuni în cadrul aceleiaşi com­panii, după o carieră de mai bine de un deceniu în comerţul modern în companii precum Rewe România, Real sau Kaufland.

Dintre cele 27 de magazine fizice ale com­paniei doar cel de la Unirii este amplasat în spaţiu stradal. Această po­litică - de a miza pe centre comerciale şi mal­luri - nu este specifică doar Intersport, şi con­curenţii direcţi ai reţelei - Hervis şi Decathlon - preferând să deschidă magazine în centre co­merciale, malluri şi parcuri de retail. Doar Adidas şi Nike (Elmec) au mai încercat va­rianta unor magazine stradale, printre pa­ri­uri numărându-se o unitate Adidas în cen­trul vechi. Totuşi, chiar şi pentru aceşti retai­leri mallurile rămân destinaţia preferată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO