ZF 24

Şeful OLX Group: Zilele comerţului anonim sunt numărate, iar Facebook reprezintă un ajutor masiv în această direcţie

Şeful OLX Group: Zilele comerţului anonim sunt...

Autor: Adrian Seceleanu

25.02.2017, 07:00 6430

Facebook reprezintă un ”furnizor” de servicii care îmbunătăţesc platforma de anunţuri, în condiţiile în care putem obţine de la reţeaua de socializare o serie de informaţii despre utilizatori, a declarat  Martin Scheepbouwer, CEO al OLX Group - divizia de anunţuri a Naspers.

"Ne putem face treaba mai bine folosind Facebook - în special în cadrul aplicaţiilor noastre, pentru că platformele noastre sunt mai de încredere în condiţiile în care putem obţine de la Facebook o serie de informaţii despre utilizatori. Astfel şi cealaltă parte implicată într-o tranzacţie are o încredere mai mare că există o persoană reală în spatele unui anunţ, şi astfel perfectarea tranzacţiei este mai simplă”.

Martin Scheepbouwer a precizat că OLX Group a început un  proces de verificare prin intermediul Facebook şi a altor metode.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO