„În primul trimestru din 2014, pe segmentul business-to-business, am înregistrat cele mai bune rezultate de până acum în ceea ce priveşte baza de clienţi, respectiv veniturile“, a declarat Nikolai Beckers, CEO al Cosmote şi Romtelecom.
Romtelecom, lider pe telefonia fixă şi numărul doi pe internet fix şi TV, a început să se extindă puternic şi pe segmentul de servicii IT sau de pachete de soluţii IT&C pentru a compensa scăderile de pe voce. Proiectele de acest tip, în care clienţi sunt companii foarte mari, au generat venituri mai mari cu peste 200% în primul trimestru, au precizat oficialii Romtelecom.
Cosmote şi-a mărit cu 27% baza de clienţi business în primul trimestru, în aceste condiţii veniturile diviziei B2B avansând cu 15% în intervalul menţionat. Această evoluţie reflectă „eforturile companiei de a lansa oferte ţintite către companii şi sinergiile cu Romtelecom“, potrivit datelor OTE.
Profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) al celor două companii a fost de 66 mil. euro, în creştere cu 4,8%, pe fondul creşterii câştigurilor din telefonie mobilă cu 10%.