Alina Man, 37 de ani, a lucrat la început de carieră în învăţământ şi, după ce a acumulat experienţă în departamentele de marketing ale mai multor companii, printre care şi Happy Tour, a decis să îşi deschidă un magazin online cu produse cosmetice bio.
Produsele sunt fabricate din esenţe şi uleiuri de plante organice, majoritatea nu conţin gluten şi sunt 100% biodegradabile.
„Am luat decizia la un an după ce am născut. În acea perioadă mă informam mult în legătură cu alimentaţia sănătoasă, dar şi în legătură cu ce produse de îngrijire să folosesc pentru cea mică. Am avut o perioadă de câteva luni în care m-am documentat, am studiat câteva dintre brandurile de renume, certificate organic, am testat produse şi am urmărit activitatea brandurilor pe care le-am ales în final”, spune Alina Man, din Bucureşti.
Pe rafturile magazinului online Bioskin există câteva zeci de produse pentru îngrijirea tenului, a corpului, a părului, pentru îngrijirea bebeluşilor, dar şi produse bio pentru machiaj.
Preţul acestora variază de la 22 de lei pentru o sticlă de şampon de 30 ml până la 140 de lei pentru o cremă nuanţatoare folosită la realizarea machiajului. Dat fiind faptul că magazinul a fost lansat în această vară, cel mai bine vândute produse au fost cremele de protecţie solară.
Majoritatea clienţilor sunt femei care au venituri peste medie şi vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă Alina Man nu a precizat şi care ar fi valoarea medie a comenzilor primite.
Deşi în prezent Alina Man se ocupă singură de magazinul online Bioskin, ea precizează că vrea să angajeze în curând două persoane care să o ajute să administreze businessul. Produsele comercializate de antreprenoare au fost create iniţial pentru pieţe precum SUA, Lituania sau Elveţia.
„Urmează dezvoltarea magazinului şi, în curând, vrem să organizăm workshopuri de informare a potenţialilor clienţi privind produsele bio şi importanţa folosirii acestora. În termen de 3-5 ani aş vrea să fiu importator pentru branduri din ţări cu tradiţie pentru piaţa bio, cel mai probabil din Germania sau Austria şi să extind vânzările la nivel internaţional”, adaugă Alina Man.