ZF 24

Ştefan Radu, director de Strategie şi Produse Retail la ING România, preia funcţia de director de marketing la ING Cehia

Ştefan Radu, director de Strategie şi Produse Retail la...

Autor: Roxana Rosu

29.05.2017, 11:16 268

Ştefan Radu, director de Strategie şi Produse Retail la ING România, va prelua de la 1 iunie funcţia de CMO (Chief Marketing Officer) al ING Cehia şi va fi membru în echipa de conducere a băncii.

Ştefan Radu lucrează de 17 ani în cadrul ING România, timp în care a crescut de la poziţia de Manager al Infrastructurii IT la funcţia de Director de Strategie şi Produse Retail.

În noua poziţie pe care o va deţine, el va fi responsabil atât dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale şi de brand pentru ING Cehia, dezvoltarea departamentelor de digital, customer intelligence, cât şi atingerea obiectivelor financiare pentru segmentul de retail.

„ING România a fost pentru mine o experienţă extraordinară. Acum 17 ani m-am alăturat echipei de IT şi am avut oportunitatea să contribui la dezvoltarea de la zero a unui nou model de banking. De asemenea am avut oportunitatea să mă dezvolt ca manager şi am avut rezultate deosebite împreună cu echipele mele, de la prima implementare din Europa de mobile payments, până la primul credit instant. Acum ING mi-a oferit o nouă provocare: să replic succesul ING în România pe o piaţă mai matură cum este cea din Cehia.”, a declarat Ştefan Radu.

Pe parcursul celor 17 ani, Ştefan Radu a fost implicat în lansarea operaţiunilor de retail cu numeroase inovaţii pe plan local precum ING Self’Bank în 2005 şi lansarea ING Home’Bank în 2006. Ulterior, a avut o contribuţie importantă în procesul de transformare şi de digitalizare al băncii, precum creditele instant, inclusiv online, prin proiectul pilot Digital Loan care oferă credite direct prin Home’Bank. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO