ZF 24

Timisoreana a avut anul trecut vanzari de 220 de milioane de euro, in crestere cu 27%

14.05.2009, 17:59 59

Timisoreana, cel mai vandut brand de bere de pe plan local, a realizat vanzari de 2,8 milioane de hectolitri si 220 de milioane de euro in anul fiscal incheiat de Ursus Breweries la finalul lunii martie a acestui an, potrivit estimarilor ZF. Potrivit reprezentantilor Ursus Breweries, vanzarile Timisoreana au crescut in anul fiscal 2008-2009 cu 27% fata de rezultatele inregistrate in anul precedent.

Astfel, la finalul lunii martie a acestui an, Timisoreana a atins vanzari de 2,8 milioane de hectolitri, fata de 2,2 milioane, cat a realizat in anul fiscal 2007-2008. Calculand la pretul mediu anual al unui litru de bere din 2008, Timisoreana a realizat vanzari la raft de aproximativ 220 de milioane de euro.
In aceeasi perioada, Timisoreana a avut o cota de piata de 15%, potrivit reprezentantilor Ursus Breweries. Aceasta inseamna ca in ultimul an, Timisoreana a castigat peste 3% din piata locala.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO