UN START-UP PE ZI

Trei antreprenori din Capitală vor un milion de euro din livrarea de pizza la domiciliu

27 feb 2016 Autor: Mihaela Pascari

Cosmin Gabriel Manea (27 ani), Ana Maria Manea (31 ani) şi Sabina Cornelia Caramalău (25 ani) sunt acţionarii companiei PIZZA PPH, care are ca domeniu de activitate livrarea pizzei la domiciliu şi catering. Afacerea a fost lansată în urmă cu opt ani, în urma unei investiţii de 30.000 de euro.
 
„Am început doar cu bucătăria ita­lienească, dar ne-am dat seama că avem mai multe de oferit, drept urmare, reţetele bunicii au ieşit la iveală şi am introdus şi bucătăria românească“, spune Cosmin Manea, acţionar şi manager al Pizza PPH.
 
Anul acesta, antreprenorii din Capitală vor să atingă pragul de un milion de euro din afacerea administrată prin mai multe firme (PPH Pizza Fast-Food, Sabina Pizza PPH şi Hana Pizza PPH).
 
Capitala găzduieşte peste 3.400 de restaurante, cafenele şi baruri cu afaceri anuale de  aproape 2,5 mld de lei, fiind de departe cea mai importantă piaţă pentru jucătorii locali din HoReCa în contextul în care este cel mai mare oraş din punctul de vedere al populaţiei şi atrage şi cel mai mare număr de turişti.
 
Pentru deschiderea primului spaţiu de lucru în sectorul 5 al Capitalei, antreprenorii au investit circa 30.000 de euro în amenajarea, utilarea spaţiilor, obţinerea autorizaţiilor de funcţionare şi trainingurile pentru personal.
 
“Până anul trecut nu voiam să ne extindem chiar dacă exista cerinţa pe piaţă deoarece nu voiam să scăpăm afacerea din mână. Ştim că extinderea este un proces de lungă durată, astfel voiam să ne asigurăm că membrii familiei noastre sunt suficient de pregătiţi pentru a le delega conducerea unor puncte de lucru”, mai spune Cosmin Gabriel Manea.
 
Abia anul trecut, antreprenorii s-au decis să mai deschidă două puncte de lucru, în care au mai investit 22.500 de euro, unul care deserveşte sectoarele 1 şi 6, iar celălalt deserveşte sectoarele 2 şi 3, punctul-mamă rămânând cel din sectorul 5 al Capitalei. O pizza de 32 de cm costă 22 de lei, iar cea de 40 de cm este 30 de lei.
 
Pentru anul acesta, echipa Pizza PPH vrea să implementeze un call-center pentru preluarea comenzilor, precum şi introducerea unei aplicaţii pentru comenzi.
 
“Avem în proiect să începem o colaborare cu o fermă de capre cât şi cu producători de legume şi fructe”.
 
Până la sfârşitul anului, antreprenorii vor să deschidă încă trei spaţii de lucru, iar în 2017 speră ca marca Pizza PPH să devină franciză.
 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.02.2016

 
Cuvinte cheie:
pizza
, domiciliu
, livrare
, capitala
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide