ZF 24

Unirea SC, proprietarul celui mai vizitat mall din Bucuresti, a facut profit in scadere cu 18% in T1

Unirea SC, proprietarul celui mai vizitat mall din Bucuresti, a facut profit in scadere cu 18% in T1
12.06.2009, 18:47 223

Compania Unirea Shopping Center, care detine in Bucuresti cel mai vizitat mall din capitala, a obtinut in primele trei luni ale anului un profit de 3,5 milioane de lei, in scadere cu 18,4 % fata de perioada similara din 2008, in timp ce cifra de afaceri a crescut cu 13,7%, la 24,1 milioane de lei, potrivit datelor publicate vineri pe site-ul Bursei de Valori Bucuresti. Firma mai detine un centru comercial Unirea si in Brasov, inaugurat anul trecut in urma unei investitii de 35 de milioane de euro, insa mall-ul a fost scos la vanzare in luna martie.

Unirea Shopping Center este controlata de sotii Dan si Carmen Adamescu, prin intermediul Nova Trade, care detine 74,16% din titluri.

Centrul comercial Unirea Shopping Center din Bucuresti a avut anul trecut cel mai mare numar de vizitatori (40.000 pe zi) si cele mai mari vanzari pe metru patrat pentru retailerii de imbracaminte, devansand mallurile mai nou construite, precum Plaza Romania sau Baneasa Shopping City, potrivit unui studiu al firmei de consultanta imobiliara Colliers International. Urmatoarele malluri in top, atat ca vizitatori, cat si ca vanzari, sunt cele construite de Anchor Grup – Plaza Romania si Bucuresti Mall – care atrag zilnic intre 30.000 si 35.000 de vizitatori si vanzari cu circa 10% mai mici decat in Unirea Shopping Center.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO