Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru volume mai mari cu circa 5% (mid single digits), înregistrând astfel al nouălea trimestru concecutiv de creştere, conform ultimului raport al companiei. Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul trimestru, cu excepţia ape.
Compania a avut anul trecut vânzări de peste 950 de milioane de litri (167 mil. de navete), în creştere cu 9% faţă de anul precedent.
La nivelul anului 2015 (ultimele date disponibile), cifra de afaceri a companiei a ajuns la 2,1 miliarde de lei (472 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent, marcând astfel cel mai bun an din istoria de 25 de ani a companiei de pe plan local.
Coca-Cola HBC România are trei fabrici, la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei, unitatea din Ploieşti bene ficiind în anul 2013 de o investiţie de peste 20 mil. euro într-o linie de îmbu teliere a Cappy Pulpy. Exporturile fabricilor locale ale îmbutelia torului au adus aproape 8% din vânzările companiei din România în 2015.